dissabte, 17 de maig del 2008

Tequila Sunrise

Doncs bé, ahir a la nit va quedar oficialment inagurada la nova temporada estiuenca de CokteLS :) I no es podia fer de millor manera que amb un Tequila Sunrise. Un coktel exquisit, amb un toc de dolçor i amb contundencia mexicana. Un parell els notes.. i algunes amb 1 ja acaban al sofa. (escoltant la conversa perxo xD)

Els ingrdient per 1 coktel son:
6 cl de Tequila
2 cl de Grosella
1 cl de Suc de Llimona Natural.
Suc de Taronja Natural.

Es barreja energicament el tequila, la grosella, la llimona i una mica de gel triturat amb la coktelera. Es serveix am un got de tubu, s'afageix una mica mes de gel, i s'acaba de omplir el got amb el suc de taronja. Es pot decorar amb un tall de tronja, o amb unes canyetes molt mones del maria brizard xDDD

Aquí us deixo la foto:

4 comentaris:

mariet ha dit...

si si... jo vaig acabar al sofà (ho dic perquè me'n recordo i perquè he vist el video, cabrons!!), però m'han explicat que d'altres van acabar pitjor... i no miro a ningú... eeheeem! bon inici, quin serà el pròxim?? jo proposo tornar a catar el blodymery... :D Qui s'apunta??

yunia ha dit...

no u direu pas per mi? :P
sisis jo estik dacord de tornar-lo a catar, ja que me va durar pok al cos i no el vaig poder degustar bé :$
i joer me cumprare nomes un forn per poder fer akelles pizzukis k taven de muerte :)
tot i que el proxim supa l'aurem de triar en dia de festa que tots estiguem freskos kom unes roses xDDDDD
i el jok de les preguntes ferlu abans del primer coktail k sino a una se li encalla el cervell ¬¬'
apa ins la proximaaa friksss!!!

Anònim ha dit...

si,si , si!!! hi estic dacord, un bon inici de temporada!!!

ara be, el proxim el trio jo: tinc ganes dencetar lampolla de licor de menta que veu portar!!mmmmmm!!!

mestic pensant dobrir el Bar Beria!!!jajajajajajja

Anònim ha dit...

ueeeeeeeeeeee!!!!
akest koctel fa mol bona pinta....jejeje...!!!! nomes de veure'l ja m'entren ganes...(bueno la veritat es q tampok em costa gaire "me mola todo" ;) jejeje!!!
Apa gent fins aviat!!!
Toni xXx