diumenge, 6 de gener del 2008

Bon Any!!

Bé. despres de tots aquests dies de farres incontrolades, i gatera rera gatera, es el moment de fer un resum d'aquestes festes.

En aquests dies, precisament no es k haguem fet gaires coktels, no se si en KTX s'hurà inspirat mes ja que despres de tans compromisos familiars no hem pogut ni fer kdd de coktels xD.

L'únic que vem fer va ser per la nit de cap d'any, que varem fer un Aperitivo de Ron amb el iordi i la iesi a Lleida, ja que en una nit aixi s'ha de nar amb el coktel segur! No val a fallar!




Cal remercar tb els Reis d'Orient, que com que ho saben tot, tb saben la nostra passio pels coktels, i m'han passat uns estris per poder medir amb molta exactitut.

He trobat una foto per internet, pro no s'acaba de veure amb claretat, a la proxima coktelada us el presento!



Espero els vostres comentaris amb les experiencies cokteleres d'aquestes festes!


Adjuntu la foto dels 4 brindan amb el coktel!

3 comentaris:

mariet ha dit...

Ole! Com us ho curreu! Nosaltres només hem fet que menjar i no hem tingut temps de pensar en cap coktel... bueno, temps si que n'hem tingut... però poques ganes! Ara el pròxim serà un coktel calentet, amb el fred que fa anirà guai. Quin dia quedem???

Anònim ha dit...

experiències cokteleres!?!?! ni una!! Experiències culinaries? un fart de menjar. M'he engreixat 3 kg.!!!ffff!! Quasi res!

Ara si que fareu i farem uns coktels de putisssima mare amb akest kit d'accessoris!!

Jo havia de preparar un coktel pel dinar de Nadal que vem celebrar aki a casona, però no vaig tenir temps. :( Millor dit, no vaig saber trobar el moment!

Ja veig que us ho veu passar bé per capdany, si més no anaveu força contents, pel que es veu a la foto.

Doncs res, a veure quan trobem un dia i fem el SEGON coktel de l'any, o bé, el primer coktel nou de l'any...

Fins aviat.

... ha dit...

Val un coktel de carbassa amb tocs de llimona?Bé, de fet...el vaig fer d'aperitiu però podria comptar, oi?